ח"כ איתן גינזבורג: "האמירה של זהבי מזעזעת"

    אסתי פלד 2 Comment on ח"כ איתן גינזבורג: "האמירה של זהבי מזעזעת"

    ח"כ איתן גינזבורג לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית: "נלחמתי על הרבה דברים שעושים טוב לאזרחים בשלל נושאים. אני מקווה שיהיו חכי"ם שיבינו את זה וימשיכו לפעול בנושאים קטנים שחשובים לציבור"

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איתן גינזבורג שלא יכהן בכנסת הקרובה, שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס לדברי הבלע של שדר הרדיו נתן זהבי. "האמירה של זהבי מזעזעת, צריך לגנות אותה מכל וכל. אין מקום לאמירות כאלו במדינה היהודית" אמר.

    על תוצאות הבחיורת שמשאירות אותו מחוץ לכנסת אמר: "רציתי להמשיך לשרת את הציבור, יש לי הכרת הטוב על כך שזכיתי להיות בכנסת ולשרת את הציבור. עשיתי כמיטב יכולתי".

    "נלחמתי על הרבה דברים שעושים טוב לאזרחים בשלל נושאים. אני מקווה שיהיו חכי"ם שיבינו את זה וימשיכו לפעול בנושאים קטנים שחשובים לציבור".

    "אני תמיד דיברתי בשיח נקי ומכבד. ככה צריך לנהל דיונים. בכל מקום יש אופורטוניסטים ואנשים ערכיים, גם בימין וגם בשמאל. אני מקווה שהשיח שהיה בכנסת האחרונה ישתנה. יש ציבור ששמח ויש ציבור שחרד. הקואליציה חייבת לזכור שיש חצי מהעם חרד מהממשלה הזו".

    על החיבור עם סער שלא ממש הצליח אמר: "אני מאמין במפלגת מרכז שיש בה ימין ושמאל. ניסינו להביא למפלגה את כל הצבעים של הציבור בישראל. אולי החיבור עם סער לא היה בזמן הנכון, אבל הוא היה טוב".

    האזינו לריאיון:

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אל תשכחו שהוצאת את הגינוי ממנו בכח הוא וכל חברי סיעתו עסוקים בדברים יותר חשובים רק תדמיין אליו יש ימין או חרדי היה אומר אימרא על החילונים או ערבים האם חשבתם לרגע שלא היה מגיע גינוי מיידי

    2. 1

      מר גינזבורג רוב העם היהודי הצביע עבור הממשלה הנוכחית ואל תשכח שבממשלה הקודמת לא לקחו בחשבון את החרדה של רוב העם היהודי ולכן אתה ושותפך לא יכלו לבא בטענות על התיקונים שייעשו מבלי להתחשבן במיעוט של העם היהודי